vintage



Idag gör jag en mellanlandning här hemma då jag åter igen har tagit på mig att jobba dubbla pass på jobbet. Tur att den här veckan bli kort för min del eftersom jag på torsdag beger mig hem till familjen. Långledigt är precis vad jag behöver just nu!
För att skingra tankarna lite (det bär av till sjukhuset för pojkvännen senare ikväll. Imorn blir det operation. Inte det roligaste att tänka och fundera på) så spanar jag runt i nätshoppar. Lönen är ju nära nu, nästan så man kan ta på den, haha! Och på fredag blir det shopping i el stockholmo.
Förutom kjolen på Urban outfitters och klänningen på topshop så ska jag spana efter den här väskan, även den från topshop. Har länge letat efter en snygg mindre väska, gärna i lite vintage stil, med lång axelrem. Här har vi ju det jag söker!
Nu, powernap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0