just an ordinary day



Jaja, jag vet! jag är urusel på att blogga just nu. Men det går i perioder, ibland har jag verkligen ingenting att säga. Livet rullar liksom bara på rutin. Inget spännande, ingen inspiration, nada! Just nu har jag bara kämpat på i två veckor på jobbet för att få min efterlängtade semester, en dag kvar nu sen så! Vi kommer bege oss norr ut över midsommar, fira på pojkvännens familjs ö, äta fisk å bara njuta. Efter det blir det en vecka för mig hemma hos min familj. Men som sagt, en dag kvar på jobbet plus en examensfest för M här i götet och på söndag ska vi fira våran 4 årsdag. Då blir det myspys för hela slanten, god middag ute och kanske en tur i det nya fina parisehjulet? Vi får se.

Förutom jobb dessa två veckor har jag tagit ett glas vin med tjejerna, gått några promenader, hälsat på i "kakans" nya lya, ätit glass och jordgubbar och sovit en massa. (jag har fortfarande inte riktigt lyckas vända på dygnet helt. Galet jobbigt!)
Nu ska jag återgå till tvätten, bädda rent i sängen och senare ikväll, möta upp M för att planera lite inför examensfesten.

Kommentarer
Postat av: Jenny

När kommer du hit? Jag är ledig mån-tis veckan efter midsommar. Sen jobbar jag ons-fre till 17. Och är sen ledig i helgen igen. Du kanske kan ha kidsen nåt, så de slipper dagis. Det är typ inga barn kvar där nu, stackare! Vi hörs! Kramis

2010-06-17 @ 23:00:12
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0