dyslexi, sifferblind eller bara idiot?

Tjoho! Äntligen bloggar jag på ny maskin! Min nya fin fina rosa dator från Dell har anlänt, efter många om och men kan jag ju tala om. Överst på "hata-listan" ligger just nu schenker! Dom verkar varken kunna läsa siffror eller bokstäver och inte fan kommunicerar dom med varandra heller. Att hitta rätt port, med rätt namn och trycka på rätt knapp var tydligen mer än vad dom klarade av. Efter 4 vändor hit utan att ha hitta till min dörr, och efter många många samtal av utskällning från våran sida, så kom mitt lilla rosa paket rätt. Suck eller vad?!

Kommentarer
Postat av: Becka

Det här kan nog få dig att le igen =D

http://transan.blogg.se/2010/march/baby-got-front.html?_tmp=bbedc1f45ead1292887983f2998bdb205a5f4948

2010-03-30 @ 00:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0