Små rosa moln



Här på västkusten öser regnet ner, standard när vinter slår om till vår här nere :) Men va fan, bättre än snö! Dessutom så försvinner ju snön mycket fortare med hjälp av lite regn så vi står ut helt enkelt.
Efter att jag avverkat min tid på jobbet idag sprang jag förbi H&M och fick syn på den här puderrosa drömmen! (Skulle inte Garden collection släppas den 25.e? Fanns en hel del inne redan nu.) Kunde inte låta bli att slå till när jag hade bonuscheckar kvar som låg och skräpade i väskan, hehe. Dessutom fanns det bara en kvar i min storlek så det fanns ingen tid till fundering ;) Så nu är bröllopsoutfiten fixad till i augusti (här är vi ute i god tid!).

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nää, vad taskigt! Hoppas verkligen inte de släppt kollektionen tidigare i Uppsala. Ska ju hänga på låset på torsdag! ;-)

Den där vill jag också ha till L&Fs bröllop. Ser fin ut...

2010-03-23 @ 13:30:20
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0