Från pistad backe till sopade gator

Tjenixen! Nu är jag tillbaka efter en liten bloggpause. Har haft lillsyrran på besök en vecka. Massa mys, vin, shopping, kaffe ute i solen och en liten roadtrip till Gekås hann vi med. Väldigt trevligt! Efter det drog jag och pojkvännen upp till fjällen med storasyster och hennes man för en weekend med skidor, mat och afterski. Sjukt kul och mysigt! Hade verkligen längtat efter att få stå på skidorna igen efter sju års uppehåll. Härligt med lite färg och fräknar i ansiktet också!
Bilder från helgen kommer senare, då syrran har skickat över alla. Själv glömde jag kameran hemma :(
För övrigt känns det bra att vara hemma igen i soliga Göteborg! I veckan ska jag ta igen lite med vännerna och bara njuta av våren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0