Tisdag




Idag regnar det i götet så jag passar på att sitta inne och fila på mina ansökningar till skolan i höst. Hoppas hoppas jag kommer in! Dags för lite förändigt i tillvaron tycker jag.
Förövrigt är den här dagen ganska trist och jag saknar den härliga solen vi haft hela helgen. Igår satt jag och Becka i timmar på balkongen och drack kaffe, vilket resulterat i en fin bränna i ansiktet och ännu mer fräknar :) Härligt!

Bjuder på lite pics från helgens shopping. Två plagg från H&Ms conscious collection. Den ska ju släppas nu på torsdag, men tydligen finns det en del ute i butikerna redan nu. Jag slog till på ett sött linne och ett par puder rosa silkiga shorts. fin fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0