Weddingplaner







Den här pärmen är ett super tips till alla er som planerar bröllop! Jag köpte den på Ordning & Reda, och har nu tok koll på alla papper och bilder som jag har samlat på mig inför bröllopet. Här har jag sorterat allt i olika kategorier för att förenkla hela planeringen. Klippte ut en planeringskaleder ur en bröllopstidning och använde den som bas. Allt från checklista, tårtor, klänningar, hår och make, blommor, musik, ringar, gästlista och bordsplacering finns nu samlat i pärmen. Ordning och reda helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: Mirabell

Ååå toppen! Kanske något att ha recept i också?!

Gäller bara att få tid att ordna med det ;)



Vad kostade pärmen?!



Ja boken MÅSTE du köpa, mums ;)

2011-04-06 @ 12:59:38
URL: http://mirabellcupcake.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh vad kul att ni börjat planera på allvar, jag vill också! Vi får leta hus och planera för flytt istället, kul det med! ;-)

Vad härligt vi hade det i Idre, längtar tillbaka! Allt är så enkelt och bra när man är borta, vardagen här hemma är så mycket mycket tråkigare ju... Men ser fram emot påsk och vår dag i Sthlm. Veckan mellan påsk och valborg jobbar jag tydligen bara en dag, så då kan vi ses massor. Nej, back to work nu, jobbar hela helgen -suck! Kramar i massor /storasyster

2011-04-08 @ 13:40:31
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0