Kräftskiva



Nu är  jag hemma igen efter en spontantrip till familjen i Katrineholm. Ville klämma in en sista liten resa innan semestern var slut. Det blev kräftskiva i solen ute på ön, en loppisrunda (vi lyckades fynda en polaroidkamera till bröllopet för 40 spänn!) och mys med lilla Alice.
Nu är det tillbaka till verkligheten som gäller. Mannen min har redan börjat jobba och jag ska börja förbereda mig inför skolstarten.
Måste beställa en massa dyra böcker, köpa skrivblock och pennor och fixa word program på den lilla datorn så jag kan ta med den till skolan ibland. Framför allt så måste jag försöka vända lite på dygnet. Den senaste tiden, speciellt nu i sommar, har jag varit vaken långt in på natten och sovit bort halva dagen. Så det måste vi ändra på!
Nu ska jag återgå till kaffekoppen! Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0