New York...New York






Ja vi går lite på sparlåga nu ett tag...jag och resten av Sverige gissar jag. När man trodde våren lurade runt hörnet kom kylan och snön som ett brev på posten, buhu! Men men, jag går i ide ett tag till och vaknar upp om ett par till tre veckor kan jag gissa. Just nu har jag inget emot att snabbspola livet lite grann. Gråa dagar tar vekligen all energi jag har.
Det jag vill mest av allt är att smita iväg till en ny destination ett litet tag. Ta några djupa andetag och återvända glad och full av liv. New York står högst upp på listan. Promenara i Central Park, ta ett glas vin på The Boathouse, shoppa i Soho, äta cupcakes från Magnolia bakery och dricka morgonkaffe på Starbuck's...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0