easytone



På tal om powerwalk så skulle jag behöva ha ett par nya träningsskor. Dom jag har nu är ett antal år gamla och börjar bli slitna. Vill egentligen inte lägga pengar på sånt då jag inte tränar så värst mycket mer än promenader då och då. Men jag har fortfarande kvar pengar som jag fick i present. Tanken var en ny vinterjacka, men eftersom jag inte hittat någon kanske ett par träningsskor skulle vara en bra investering. Jag har kikat på Reebok easytone ett tag nu och väljer mellan dessa tre modeller. Vilka tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heeeej! Länge sen, vi har inte haft internet hemma på typ 2 veckor, men tror det är fixat nu så ska snart väcka liv i bloggen igen... Snart bara 2 veckor kvar till Idre ju, blir kul att komma bort lite! Jobbar mest hela tiden och när man inte gör det är man så trött så hinner knappt ta igen sig innan det är dags igen, ja sånt är livet! Hur är det med er då?? Hörde att F varit dålig igen. Får boka in en helg nere hos er sen i maj kanske också, vore kul. Slut på rasten nu, kramis kramis!

2011-03-15 @ 17:08:40
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0