saker att se fram emot

Oj oj, tiden springer visst iväg. Vi har varit bortresta den senaste veckan och tanken var givetivs att jag skulle uppdaterat under tiden. Men så blev det tyvärr inte. Vi kopplade bort allt och bara hade semester med pojkvännens familj upp i Katrineholm.
Men nu är vi tillbaka och fit for fight! Idag skiner solen med hela 6 härliga plusgrader. Det blir en powerwalk för min del och sedan iväg för en kaffe på stan med Becka. Känns bra med lite ny energi i bagaget och nu ser vi fram emot en bra vår!
På söndag kommer lillasyster hem från Asien, yay! Som jag har längtat :) Hon har dessutom en del presenter till mig ;) Sen blir det snart en weekend med skidåkning. Saker att se fram emot med andra ord!
Nu, en till kopp kaffe sen iväg ut i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0