Skål!

Den är fredagen firar vi med ett glas rött och laxpaj! Dels så är vi glada för att syrran ska flytta ner till bästkusten och bli min granne (jomenvisst, vi kommer i princip kunna vinka till varandra, haha!). Sen är vi glada för det fina vädret vi har haft den här veckan som har inspirerat till hela TRE joggingturer. Ni som känner mig förstår hur otroligt det är att jag motionerar överhuvdtaget! Sen skålar vi för älsklingen som förhoppningsvis (håll tummarna nu allihopa!) är på väg mot nya roliga äventyr i karriären. Och sist men inte minst så skålar vi för pojkvännens syster som just nu föder en liten bebis till världen! (Jag gissar på en liten flicka)
Fredag den 13.e = otursdag???

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKÅÅÅÅÅL!

2011-05-13 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0