vårens sista dag




Nu är jag tillbaka kära vänner! Har haft en liten bloggpaus. Vi tog vårat pick och pack och åkte till sörmland för en familjehelg. Firade examen, sjöng allsång, hade (vilda!) bröllopsdiskusioner, fick en och annan dansuppvisning av lilltjejen Astrid och mös med familjens nya lilla medlem Alice. Söt som marsipan är hon! Tyvärr glömde jag bort kameran hela långa helgen :( Men trevligt hade vi!
Nu ser vi fram emot midsommar :)

Idag så ska jag plocka i ordning här hemma för om ett par timmar kommer syrran äntligen hit! Hon ska bo på våran soffa några dagar medans vi renoverar hennes lägenhet. Så den här veckan är det målning som står på schemat och en och annan tur till Ikea kan jag tro ;)
På lördag blir det först segling(!) sen grillkväll med vänner. Dessutom har vi fått tillbaka solen och värmen. Vilken vecka det kommer bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0