julklappsshopping!



Välkommen härliga fredag! Har haft en fullspäckad vecka i skolan med mycket tidiga dagar så dagens sovmorgon var riktigt uppskattad! Idag är jag ledig och ska åka med syrran och M till Ullared för lite julklappsshopping, tjoho! Lite julpynt ska jag också kika på så att jag kan pynta färdigt lagom till första advent. Sen blir det det vanliga, att fylla på förrådet med diverse städ-, tvätt-, och skönhetsprodukter.

Med tanke på julklappar så har jag börjat fila lite på min egen önskelista till tomten :) Här ovan ser ni det jag hittills kommit på att jag behöver/vill ha.

Leilas nya kokbok fick jag aldrig när jag fyllde år så den står fortfarande på önskelistan. Förra året fick jag ett grått velourset som har använts flitigt, så nu kan jag behöva ett till att växla med. Det här vita kommer från H&M. Sen är jag i stort behov av en ny väska i en större modell att ha till skolan som rymmer alla böcker och pärmar jag släpar runt på. Dessa två gillar jag skarp! Båda från romwe.com. Sen vill jag kompletera min "frukostservis" (Rörstrand swedish grace), som jag började samla på nu när jag fyllde år, med två till djupa tallrikar eller assietter. (Har fyra koppar och två djupa tallrikar sedan tidigare). Och till sist, ett nytt mobilfodral från Ordning&Reda. Har ett rosa som börjar gå sönder så nu är det dags att byta. Jag är mest sugen på det svarta crocomönstrade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0