make a wish!



Okej people! Det har efterfrågats en önskelista inför min födelsedag. Som vanligt är det skit svårt att komma på bra saker när det väl gäller, även om man går runt hela året och pekar på saker man vill ha, haha!
Men här har ni i allafall lite idéer på saker jag skulle bli glad av :)

1. En ny termosmugg! Måste måste måste ha en ny! Använder min varje dag men den håller inte värmen särskillt bra, så en ny måste införskaffas. Dom "krav" jag har på muggen är att den ska vara i stål och inte läcka! Gärna i någon kul färg eller mönster.
2. Dokumentärfimen Signé Chanel står högt på önskelistan. Finns att köpa bl.a på papercutshop.se
3. "Coco, livet före Chanel" är också en film jag gärna har i samlingen.
4. Iittala marimekko skålar i den mindre storleken, helst i färgerna Clear eller Rio brown.
5. Som jag nämnt tidigare så vill jag gärna ha Leilas nya bakbok "Hello cupcake!".
6. Ett läppstift i någon fin koral/rosa ton har jag länge velat ha men aldrig tagit mig för att köpa själv. Dom här tre färgerna från Make up store ser lovande ut; Blush, Summer och Gate.
7. Solsidan säsong 2!
8. Jag vill börja samla på en fin teservis! Dom från Rörstrand i Swedish Grace serien är verkligen mitt i prick! Jag vill först och främs ha tekopparna (50cl) i färgen Ros.
9. Min Disneysamling behöver påfyllning! Här ovan ser ni några av mina favoriter som jag fortfarande inte har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0