Elie Saab!








Jag håller helt med Ebba om att Elie Saabs klänningar är rena drömmen! Den absolut bästa när det kommer till houte couture och gala klänningar. Min favorit, helt klart! Och kändisarnas, som ni ser :) Till och med våra egen prinsessa är ett fan av Ellie Saab! Visserligen är det en omöjlighet för dom flesta att ha råd med en sån här klänning, men jag tycker att det är jätte bra inspiration. När jag började leta brudklänning så hade jag den klänning Rachel Mcadam bär på sista bilden i åtanke. För mig är det den perfekta siluetten och hade jag valt att sy upp en klänning hade den sett ut precis så, fast vit förstås! Lagon stor och böljande utan att bli en maräng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0