Insomnia

Ja det va ju det där med att inte gå in i väggen...har sånna problem med sömnen nu för tiden! Ligger hela nätterna och går igenom lista efter lista med saker jag måste göra, boka, komma ihåg eller köpa. Helt omöjligt att somna med tusen saker som snurrar i huvudet. Jag börjar förstå vad brudstress handlar om :) När klockan ringde vid halv sju hade jag precis slumrat till. Va bara att stänga av och försöka sova några timmar till. Funkade sådär, som ni ser på mina mörka ringar kring ögonen! Så resten av dagen ligger jag kvar i sängen med huvudvärk och en kopp te...suck!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/735007/images/2012/pic_186296114.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0